Selvbetjening

Gjennom våre kundeportaler har man onlinetilgang til informasjon om tjenester levert av TDC. Kundeportalene henter data direkte fra våre produksjons-, drifts- og fakturasystem slik at du alltid har tilgang til den seneste informasjonen.

Under får du en oversikt over våre kundeportaler og hva du kan gjøre i de forskjellige portalene.

Rapportmaler

Her er link til ferdige pivoter for dine fakturarapporter.

  1. Hent rådata rapporten i Invoice Online
  2. Lim inn rådatene i fanearket ”fakturadetaljrapport”
  3. Velg ”refresh” og pivottabellen oppdateres med de nye dataene

Andre portaler

TDC Min Side

TDC Min Side

Min side er beregnet på deg som bruker av våre telefonitjenester. Her kan du sjekke hvor mye du har brukt hittil i måneden. Du kan også sjekke din andel av bedriftens forbruk fra siste faktura eller tidligere fakturaperioder.

Videre kan du endre innstillingene på din telefon eller talepost og få nyttige tips til hvordan tjenestene benyttes.

Min side har også en funksjon for å sende SMS til enkeltpersoner eller grupper du selv kan sette opp og administrere.

Dersom din bedrift tillater det kan du også selv vedlikeholde informasjon som sendes opplysningstjenestene i Norge (1881, 1880 og 1888...) eller reservere ditt nummer.

Min side tilbyr:

  • Se ditt mobilforbruk for inneværende måned
  • Se fakturert forbruk for tidligere måneder
  • Endre dine telefoninnstillinger
  • Sende SMS til enkeltpersoner og grupper
  • Bedriftsintern telefonliste
  • Redigere opplysningsinfo
  • Kontakt kundeservice på 02150 for bestilling eller mer informasjon om tjenesten

Kontakt kundeservice på 02150 for bestilling eller mer informasjon om tjenesten

Gå til TDC Min Side

TDC Invoice Online

TDC Invoice Online

TDC er de eneste på markedet som tilbyr èn samlefaktura til sine kunder slik at du på en enkel og oversiktlig måte får full oversikt over din virksomhets kostnader. Vi hjelper deg med å spare tid, penger og ressurser og leverer en enkel kvalitetsløsning det lett kan bli vanskelig å klare seg uten.

TDC Invoice Online er en web basert tjeneste som gir kunden full tilgang til sine tjenester for vedlikehold av egne data, bestillingsmoduler for online bestilling av mobil samt mulighet til å fordele alle typer telekostnader i henhold til kundens egen kontoplan.

Invoice Online tilbyr selvsagt også filoverføringer og rapporter i alle kjente standarder. TDC tilbyr kunden egen administrasjon av brukere til Invoice Online hvor man også kan tildele roller som er nødvendige for en bedrift.

Oppnå mer med TDC Invoice Online

  • Full kontroll og oversikt over alle kostnader
  • Automatisering og effektivisering av fakturahåndtering
  • Tid og kostnadsbesparelse

Kontakt kundeservice på 02150 for bestilling eller mer informasjon om tjenesten

Gå til TDC Invoice Online

TDC Service Online

TDC Service Online

Gjennom TDC Service Online har man som kunde tilgang til informasjon om de tjenester som er levert av TDC. Ettersom Kundeportalen henter data direkte fra våre produksjons-, drifts- og fakturasystem har du alltid tilgang til den seneste informasjonen.

I tillegg til at alle driftsmeldinger som angår dine tjenester publiseres direkte i portalen kan du via grensesnittet melde inn feil til vår NOC og følge status på feilrettingsprosessen. Du har også mulighet til å ta ut rapporter både på båndbreddeforbruk samt historikk over feilmeldinger. Om en av dine IP-VPN-linjer mot formodning skulle falle ut vises en rød varsellampe i webgrensesnittet.

Andre funksjoner i TDC Service Online:

  • Administrasjon - Avtaler, kontaktinformasjon, fakturering
  • Tjenester - installasjonsadresser, båndbredde, teknisk informasjon
  • Status - tilgjengelig/utilgjengelig/under installasjon
  • Statistikk - båndbreddeutnyttelse - forsinkelse, jitter og pakketap for QoS
  • Feilhåndtering - feilmelding, status og historikk
  • Nettinformasjon - planlagt arbeide

Kontakt kundeservice på 02150 for bestilling eller mer informasjon om tjenesten

Gå til TDC Service Online

Spørsmål og Svar for våre kundeportalerSpørsmål og Svar for våre kundeportaler

I vår database for Spørsmål og Svar, kan du finne flere tips og triks til bruk av våre kundeportaler. Du finner også svar på det våre kunder oftest spørs om.

Gå til Spørsmål og Svar

Ta kontakt - Start chat